GERARD SUGRAÑES , alumne del CFGM de Fusta i Moble de l’ESCOLA DEL TREBALL guanyador del 1r premi al projecte més viable en la VI Mostra de Projectes emprenedors de Catalunya.

En Gerard Sugrañes va resultar guanyador del 1r premi al projecte més viable i el 2n premi a la millor idea amb el projecte Verdfust  entre més de 45 projectes d’alumnes dels cicles formatius de grau mig i superior de tota Catalunya.   El projecte consisteix en aprofitar els restes de la poda vegetal per transformar-les en fusta i a partir d’aquí fabricar mobles de manera exclusiva i personalitzada.  El projecte dona valor als productes vegetals i reutilitzables alhora que destaca per la seva creativitat i innovació.

El projecte inclou una memoria técnica i un pla d’empresa per fer realitat aquesta idea. En Gerard ja ha dissenyat diferents prototips.

Aquest projecte ja va rebre el guardó al millor idea de projecte en la pasada edició dels premis E2 organitzats per Globalleida.

Aquí us deixem la notícia publicada al diari Segre.