EMPRENEDORIA

Aquest any celebrem al nostre institut la 5a edició de la Setmana de l’Emprenedoria. La semana de l’emprenedoria va nèixer el curs 2013/14 amb l’objectiu de compartir amb tota la comunitat educativa i l’entorn empresarial de Lleida, les experiències emprenedores i de generació de talent dels nostres joves.

A l’Escola del Treball apostem per fomentar l’esperit emprenedor dels joves a través d’accions que impliquin a tots els agents de la societat que ens envolta, professorat i personal del PAS, alumnes i empreses.

Entenen l’emprenedoria com una actitud que estimuli als nostres alumnes a obrir la seva ment i aprendre a observar el seu entorn a través d’una mirada diferent per pasar de ser espectadors a activadors i prendre consciencia de les seves habilitats per poder-les utilizar d’una manera més efectiva.

En cada edició s’ha cercat un fil conductor:

• Durant el curs 2013/14 va ser l’esperit emprenedor
  • Durant el curs 2014/15 va ser l’emprenedoria al llarg de la vida
  • Durant el curs 2015/16 va ser el networking i l’emprenedoria col·laborativa
  • Durant el curs 2016/17 va ser l’emprenedoria com actitud

En l’edició d’enguany cercarem un element diferenciador que permeti crear noves idees amb un valor afegit social i econòmic. Per aquesta raó el fil conductor d’aquesta semana és “La innovació”.

L’organització de la semana de l’emprenedoria és posible per la implicació de tots els departments del centre. S’organitzen més de 20 jornades tècniques, dos tallers per alumnes i professorat, dueas taules rodones amb ex alumnes i empreses, una jornada de cites de treball amb emprees de selección de personal, una ponencia inaugural entre altres actvitats.

Descarregat el programa!