Avís important

El proper curs 2018-19 tenim previst d’incorporar importants novetats pel que fa als serveis TAC del centre. Bàsicament consistiran en:

1. Creació d’un compte de correu de l’Escola del Treball (@escoladeltreball.cat) del tipus gmail i els serveis associats (Drive, Calendar, Sites, Classroom, Keep, …) per a tot l’alumnat.
  2. Millora de la xarxa wifi

Amb aquests canvis previstos al llarg de l’estiu us informem que el servei disc de memòria que part de l’alumnat gaudeix quan està al centre i que està associat al seu usuari i contrasenya deixarà de funcionar el proper 22 de juny. Per aquest motiu cal que rescateu la informació que considereu important abans d’aquest data.

L’alumnat que no disposi d’aquest servei no ha de fer res.

Per qualsevol aclariment contacteu amb el coordinador TAC del centre, Ramon Segarra (rsegarra@escoladeltreball.cat)

Escola del Treball