ACTUA SCCL ens visita

DEPARTAMENT D'ADMINISTRACIÓ

Dilluns 4 de desembre, els alumnes de 2n CFGS d'Administració i Finances han rebut la visita de l'Ester Mirabet de la cooperativa d'iniciativa social d'ACTUA SCCL.

L'Ester a partir de la seva vivència particular ens ha explicat el dia a dia de les cooperatives i les seves característiques. En concret, ACTUA , és una empresa cooperativa de treball associat creada l’any 2005 per professionals del camp socioeducatiu. Desenvolupem projectes d’atenció residencial a infants i adolescents tutelats per la Generalitat , inserció laboral de joves amb dificultats socials, i la dinamització d’espais i àmbits educatius per la millora de la convivència i la prevenció de situacions de risc .

Gràcies a l'Ester Mirabet i al programa Aracoop per aquesta iniciativa d'apropar el món cooperatiu a la nostra escola.