El passat dia 17 de setembre, en Manel Farré, alumne de segon curs del cicle CFGS Transport i Logística va iniciar una estada d’estudi  al Lycée Gaston Berger de la ciutat francesa de Lille gràcies a una beca Erasmus plus. La modalitat Erasmus estudi permet als alumnes cursar un trimestre en un centre estranger, la qual cosa els ajuda a millorar en gran mesura el seu nivell de coneixement de la llengua estrangera, llengua francesa en aquest cas, així com la metodologia de les matèries específiques del transport i la logística a França. L’estudiant assisteix a les classes de BTS Transport et Prestations logístiques (l’equivalent al nostre CFGS) junt amb la resta d’estudiants francesos i els resultats són reconeguts al nostre centre un cop acabada la seva estada.

En Manel estava força animat amb l’experiència, així ho va fer saber a dos professors de l’Escola del Treball que estaven a la mateixa localitat realitzant també una mobilitat Erasmus per a professors, na Rosa Viladegut i en Camilo Bustamante. Cal dir que la ciutat de Lille compta amb una gran infraestructura logística, aspecte molt interessant no només pels estudiants de Transport i Logística sino també pels estudiants del cicle formatiu CFGS Comerç Internacional.

En Manel Farré (Dreta) al costat dels dos professors de l’Escola del Treball