Wifi accés

Amb la finalitat de millorar la connectivitat i la seguretat de la xarxa wifi, hem implementat una sèrie de mesures consistents en:
  • Millora de la cobertura wifi de tot el centre amb la instal·lació de punts d’accés o connexió a cada aula o taller
  • Accés mitjançant clau individual per als ordinadors portàtils
  • Restricció de l’accés a la xarxa a dispositius mòbils del tipus smartphone
Així, des de la coordinació informàtica se subministrarà a tot l’alumnat que disposi d’ordinador portàtil una clau d’accés individual a aquest servei. Aquest accés no estarà disponible per als smartphones. En breu rebreu la visita a l’aula del tècnic que us donarà l’accés al vostre portàtil.

Entot cas, si encara no heu rebut el codi d’accés podeu fer una sol·licitud a rsegarra@escoladeltreball.cat indicant el vostre nom, cognoms, grups i curs i indicant en quin dispositiu heu de conectar.

Aquestes mesures no afecten a la connexió fixa o cablada dels pc’s de les aules.

Escola del Treball