El dilluns 25 de març alumnes de 1r curs de Comerç Internacional, visitaren l’empresa de maquinària agrícola TEYME situada a Torreserona.

L’empresa TEYME ha fet un creixement exponencial els últims anys en la fabricació de màquines atomitzadores i pulveritzadors pels arbrers fruites i cereals, exportant per molts països europeus i del continent americà.

Aquesta visita s’emmarca en el projecte de recerca i visita d’empreses exportadores al nostre territori, i en aquest cas l’alume Arnau Torrent, ha dut a terme la gestió i concertació de la visita.

Durant la visita ens va acompanyar el professor de DELTION COLLEGE d’Holanda, el qual estava visitant els seus alumnes holandesos a Lleida.

Acabarem l’estada amb la visualització del principals documents d’exportació que utilitzen en el dia a dia.