L’alumnat de 1r d’Activitats Comercials ha sortit al carrer per veure l’ambientació nadalenca als diferents establiments de l’eix comercial de la ciutat. portal-skadik.host-application.com

Tot i el fred, ha estat una sortida molt divertida i interessant, la qual els ha servit per consolidar tots aquells aprenentatges que prèviament han adquirit a l’aula.