El passat dimarts 21 de febrer de 2023, alumnat del CFGS d’Energies Renovables de l’Escola del Treball de Lleida va fer una visita a la fira internacional Genera23 del sector de les energies renovables a Ifema, Madrid.

La visita va ser una gran oportunitat per conèixer les últimes tendències i tecnologies en el camp de les energies renovables. La fira va reunir més de 400 empreses i organitzacions d’arreu del món, amb la finalitat de promoure l’ús d’energies renovables i sostenibles.

L’alumnat va tenir l’oportunitat d’assistir a diferents conferències i seminaris impartits per experts en el camp de les energies renovables, així com de conèixer les últimes innovacions en tecnologia solar fotovoltaica.

La visita va ser una gran experiència per als estudiants, que van poder connectar amb professionals del sector i ampliar els seus coneixements sobre energies renovables. A més, la fira Genera23 també va oferir l’oportunitat a l’alumnat de descobrir les últimes tendències en el sector de les energies renovables, així com de veure com es poden aplicar aquests coneixements en un futur proper.

En general, la visita a Genera23 va ser una gran oportunitat per als estudiants del CFGS d’Energies Renovables de l’Escola del Treball de Lleida, i esperem que aquesta experiència els sigui útil en el seu futur com a professionals del sector de les energies renovables.

A més de la visita a la fira, l’alumnat del CFGS d’Energies Renovables de l’Escola del Treball de Lleida també va tenir l’oportunitat de visitar el centre de Madrid.

Durant la seva estada, els estudiants van poder visitar alguns dels llocs més emblemàtics de la ciutat, com la plaça Puerta del Sol, la plaça Mayor i el Palau Reial. També van poder gaudir de la deliciosa gastronomia madrilenya.

Aquesta visita de caire cultural va ser una gran oportunitat per als estudiants per conèixer la cultura i la història de Madrid, així com de relaxar-se i passar temps junts com a grup.

En general, la visita a Genera23 juntament amb la visita cultural pel centre de Madrid va ser una experiència inoblidable per als estudiants del CFGS d’Energies Renovables de l’Escola del Treball de Lleida, que sens dubte els ajudarà a créixer com a professionals i com a persones.