Del 25 de febrer al 1 de març ha tingut lloc a l’INS Escola del Treball la 4a trobada entre professorat de 7 països ( Turquia, Portugal, Itàlia, Alemania, Lituania, Grècia i GlobaLleida i l’INS Escola del Treball) dins el projecte EROVET amb l’objectiu de desenvolupar accions que fomentin l’emprenedoria entre els joves.

En concret, s’han treballat tres línies d’actuació:

1. Un procediment per reconèixer els centres emprenedors consistent en l’elaboració d’una certificació que permeti identificar els centres que despleguen accions relacionades amb l’emprenedoria com a estratègia per millorar la possibilitat d’inserció dels joves al mercat laboral
  2. Un curs (Entrepreneurship Business Course) amb l’objectiu de completar la formació en emprenedoria i gestió empresarial dels joves que cursen cicles formatius aportant un valor afegit a la formació rebuda
  3. Un remi europeu als millors projectes emprenedors amb l’objectiu de ficar de relleu els projectes que desenvolupen els joves en els centres de formació professional i facilitar la possibilitat de millorar-os mitjançant el networking entre alumnes de diferents centres.

Durant el Meeting s’ha realitzat una conferència a càrrec de Gorka Bartolomé , CEO de Do-Ceo- Training sobre emprenedoria i s’ha visitat el Parc Científic i Tecnològic Agroalimentari de Lleida, entre altres activitats.

El projecte EROVET es treballa en xarxa entre tots el socis, INS Escola del Treball de Lleida, Dieythynsi Deyterobathmias Ekpaideysis N.Rodopis (Grècia), Escola Profissional Amar Terra Verde, Lda (Portugal), Landkreis Osnabrück Fachdienst Bildung (Alemanya), i.i.s.s des ambrois (Itàlia), Ortakoy 80. Yil Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi (Turquia), Vilniaus turizmo ir prekybos verslo mokykla (Lituània) i GLOBALleida.