

Aquests estudis capaciten per planificar i gestionar els processos d’importació-exportació i introducció-expedició de mercaderies, d’acord amb la legislació vigent, en el marc dels objectius i procediments que s’han establert.
La durada és de 2.000 hores (aproximadament 1.650 en un centre educatiu i 350 en un centre de treball) distribuïdes en dos cursos acadèmics.
S’ofereixen conjuntament amb els estudis de grau superior de logística i transport (distribució conjunta). L’alumnat que finalitza el CFGS de comerç internacional pot completar la seva formació cursant, en un tercer any, els continguts específics del CFGS de logística i transport i convalidar els continguts comuns a ambdós cicles.
L’alumnat pot realitzar pràctiques en empreses estrangeres dins del programa europeu de mobilitat Erasmus.
Mòdul sencer: MP09 de negociació internacional
Alguna unitat formativa/activitat: MP01 de gestió administrativa del comerç internacional