CFGM d’Instal·lació i moblament

missatge clau Fusta 3x2
missatge clau Fusta projectes reals
missatge clau Fusta dual

Aquests estudis capaciten per instal·lar elements de fusteria i estructures de fusta i mobles, realitzant els processos de mecanitzat, muntatge, ajust i acabat, i complint les especificacions de qualitat, seguretat i protecció ambiental.

Tenen una durada de 2.000 hores (1.600 lectives en el centre educatiu i 350 de pràctiques en un centre de treball) distribuïdes en dos cursos acadèmics.

S’ofereixen conjuntament amb els estudis de grau mitjà de fusteria i moble (distribució conjunta): L’alumnat que finalitza el CFGM de fusteria i moble pot completar la seva formació cursant, en un tercer any, els continguts específics del CFGM d’instal·lació i moblament i convalidar els continguts comuns a ambdós cicles.

L’alumnat pot realitzar pràctiques en empreses estrangeres dins del programa europeu de mobilitat Leonardo da Vinci.

• Materials en fusteria i moble
  • Solucions constructives
  • Operacions bàsiques de fusteria
  • Operacions bàsiques de mobiliari