CFGS d’Assistència a la direcció

missatge clau txp2n
missatge clau estranger_erasmus
missatge clau Fusta 3x2

Aquests estudis capaciten per assistir a la direcció i a d’altres departaments en les activitats d’organització, representació de l’entitat i fer les funcions administrativa i documental; gestionar-ne la informació i la comunicació interna i externa, i realitzar altres tasques per delegació, utilitzant, si és el cas, la llengua anglesa i/o una altra llengua estrangera, aplicant la normativa vigent i protocols de gestió de qualitat, que assegurin la satisfacció del client o usuari i actuant segons les normes de prevenció de riscos laborals i protecció mediambiental.

Metodologia de treball per projectes (ABP) a 2n curs. Alguns dels mòduls professionals del 2n curs es fan de forma coordinada amb aquesta metodologia.

Tenen una durada de 2.000 hores (1.584 lectives en el centre educatiu i 416 de pràctiques en un centre de treball) distribuïdes en dos cursos acadèmics.

S’ofereixen conjuntament amb els estudis de grau superior d’administració i finances (distribució conjunta): L’alumnat que finalitza el CFGS d’assistència a la direcció pot completar la seva formació cursant, en un tercer any, els continguts específics del CFGS d’administració i finances i convalidar els continguts comuns a ambdós cicles.

L’alumnat pot realitzar pràctiques en empreses estrangeres dins del programa europeu de mobilitat Erasmus+.

  • Gestió de la documentació jurídica i empresarial
  • Recursos humans i responsabilitat social corporativa
  • Ofimàtica i procés de la informació
  • Procés integral de l’activitat comercial
  • Comunicació i atenció al client
  • Anglès
  • Segona llengua estrangera
  • Formació i orientació laboral
  • Formació en centres de treball

Els següents mòduls professionals s’imparteixen conjuntament amb metodologia ABP (Treball per Projectes)

  • Protocol empresarial
  • Organització d’esdeveniments empresarials
  • Gestió avançada de la informació
  • Projecte d’assistència a la direcció
  • Assistent/a a la direcció
  • Assistent/a personal
  • Secretari/a de direcció
  • Assistent/a de despatxos i oficines
  • Assistent/a jurídic/a
  • Assistent/a en departaments de recursos humans
  • Administratiu/a en les administracions i organismes públics

Mòdul sencer: MP02 de gestió de la documentació jurídica i empresarial, MP04 de recursos humans i responsabilitat social corporativa

Alguna unitat formativa/activitat de:

  • MP01 de comunicació i atenció al client
  • MP03 de procés integral de l’activitat comercial
  • MP05 d’ofimàtica i procés de la informació
  • Mp11 de simulació empresarial
  • Ordinador personal portàtil. Requisits mínims de l’equip: 

Intel i5 8250 o AMD Ryzen 5 2500U (generació del processador que estigui en venda actualment)
8Gb RAM
Disc dur 250Gb (preferiblement SSD)
Targeta gràfica Nvidia 1050 o equivalent encara que sigui no dedicada
Sistema operatiu WIN10 o superior

  • Programari Microsoft Office professional 2016, ha d’incloure Microsoft Access (per 1r i 2n curs). Cost estimat en funció de la llicència de fins a 19€ (*) (***)
  • Llibres de 1r curs. Cost aproximat a partir de 65€ (*) (**)
  • Llibres de 2n curs. Sense despesa

(*) Aquests preus son del tot orientatius i estan sotmesos a canvis. Si detecteu variacions significatives, contacteu amb el tutor/a.
(**) El tutor/a donarà tota la informació dels llibres a l’alumnat el primer dia de curs
(***) Si no disposeu d’aquest programari demaneu orientacions a l’inici de curs

AD calendari
AD-horari3
info ambits professionals
info-díptic
tenim formacio
portes obertes25
departament administracio

L’alumnat d’Administració i Finances visita a l’Agència Tributària Catalana

Els alumnes de 1rC d’Administració i Finances ,van poder visitar L’Agència Catalana Tributària el 2 d’abril, per conèixer els seus objectius, funcions i les diferents àrees de treball L’ATC té com  principal objectiu conscienciar de la necessitat  de col·laboració en el compliment de les obligacions  fiscals  per combatre el frau  fiscal. A més, els tècnics […]

Visita a Vall Companys de l’alumnat de Gestió Administrativa

El passat dijous 20 de febrer l’alumnat de Gestió Administrativa de 2A i de 2B, juntament amb els docents Carles Alcover i Joan Cano van visitar les instal·lacions de La Meta de l’empresa Vall Companys. De fet, aquesta empresa és la que més creix i s’expandeix a nivell nacional al 2024 dintre del sector Agroalimentari. […]

Visitem La Closa de la Cooperativa agrària de Guissona

El divendres 14 de febrer vam reunir les diferents línies de 1r curs del Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Gestió Administrativa i vam anar a visitar la Closa, la planta de producció clàssica de la  Cooperativa Agrària de Guissona Societat Anònima (CAGSA d’ara endavant). En efecte, allí (després de dividir-nos en dos grups i […]

Visitem l’Agència Tributària

El passat mes de gener els alumnes d’Administració i Finances 1rB i el grup de 1r de Gestió d’assegurances van participar en una xerrada a l’Agència Estatal de l’Administració Tributària (AEAT). Aquesta activitat tenia com a objectiu complementar els continguts de classe relacionats amb la gestió fiscal i apropar l’alumnat a la realitat del sistema […]

Escola del Treball