Curs de Management “Forma’t al Port”

L’alumnat de 2n. del CFGS Transport i Logística han realitzat el curs de Management “Forma’t al Port “ organitzat per l’Escola Europea – Intermodal Transport  i amb la col·laboració de la Diputació de Lleida del 16 al 18 de novembre de 2018 en el qual han rebut una formació marítima i transport intermodal al Port durant la travessa en la ruta de short sea shipping Barcelona-Gènova-Barcelona.

La metodologia del curs s’ha basat en la combinació de classes teòriques, visites i tallers pràctics i la realització d’un treball col·laboratiu per equips consistent en la resolució, presentació i exposició d’un cas pràctic.

El curs ha consistit en una formació en logística intermodal, serveis de short sea shippping i autopistes del mar, facilitant que els alumnes coneguin de primera mà el Port de Barcelona i el Port de Gènova, les seves infraestructures, els equipaments logístics i les operacions que s’hi realitzen. Als alumnes se’ls hi ha ofert les eines i els coneixements necessaris per quantificar l’impacte ambiental de les operacions de transport, tot familiaritzant-los amb la política de la Unió Europea respecte a la logística sostenible a Europa.
La formació rebuda ha estat valorada molt positivament per part de l’alumnat així com l’experiència viscuda durant la realització del curs.