Accés simplificat a Moodle

Hem canviat el sistema de validació per entrar al Moodle. Així, a partir d’aquest moment podreu accedir mitjançant les credencials del compte de Google de l’Escola del Treball. Aquest canvi simplificarà l’entrada al Moodle i així no necessitareu l’usuari i la contrasenya d’aquest servei.

A continuació us fem algun aclariment respecte d’aquest sistema.

Quan accediu al Moodle (http://www.escoladeltreball.cat/moodle1819/login/index.php) us apareixerà el següent missatge:

Cliqueu sobre el botó de Google. A partir d’aquí teniu tres possibles situacions:
  1. Si ja esteu navegant amb l’usuari del vostre compte de @escoladeltreball.cat, accedireu directament al Moodle.
  2. Si no teniu cap sessió oberta, el sistema us demanarà que entreu en el vostre compte de l’escola (ATENCIÓ, ÚNICAMENT PODEU ENTRAR AMB EL COMPTE DE L’ESCOLA)
3.- Finalment, Si esteu treballant amb un altre compte que no sigui el de l’escola, cal que seleccioneu “Un altre compte” i us identifiqueu amb el compte de @escoladeltreball.cat.
Escola del Treball