CP

Certificats de Professionalitat

Què és i com aconseguir un certificat de professionalitat?

Oferim uns Certificats de Professionalitat, dissenyats per a dotar-te de les habilitats i coneixements que necessites per a destacar en el teu sector, facilitant-te el camí cap a la professionalitat.

Obtindràs un títol que t'ajudarà a aconseguir el teu Certificat de Professionalitat oficial, reconegut en tot el territori nacional, que obrirà portes a noves oportunitats laborals. Ja sigui que busquis ascendir en la teva carrera, canviar de professió o entrar en el mercat laboral, tenim el curs perfecte per a tu.

A més, oferim una varietat d'opcions de pagament flexibles perquè puguis invertir en la teva educació sense estrès financer.

No esperis més, el teu futur professional està a només un clic de distància! Inscriu-te en un dels nostres cursos i obtingues el teu títol per a accedir al teu Certificat de Professionalitat amb el INS Escola del Treball. Atreveix-te a aconseguir el teu màxim potencial amb nosaltres!

¿Qué es un certificado de profesionalidad?

El Certificado de Profesionalidad es una TITULACIÓN OFICIAL reconocida en España y Europa, es una nueva alternativa educativa a la FP. Acredita tus competencias para desempeñar una profesión y tenerlo es una ventaja competitiva en el mercado laboral, ya que es posible que sea requerido actualmente o en el futuro para ese sector.

La idea de tener un certificado que acredite tu profesionalidad es una de las soluciones para las personas que quieren aumentar su empleabilidad y tener una ventaja más competitiva en el mercado laboral. Para obtener este certificado, debes completar la formación y superar los requisitos establecidos y así obtendrás la titulación oficial del SEPE. Esta certificación tiene muchas ventajas.

ABP200x79

El INS Escola del Treball es el referente de los CAR o Ciclos de Alto Rendimento en los Ciclos Formativos.

El fundamento metodológico de los CAR es el ABP que integra el trabajo por proyectos de forma natural y cercana a la realidad de los entornos profesionales en que nuestro alumnado ha de ser competente y ha de aportar talento.

Escola del Treball