Els passats 18 i 19 de desembre de 2019 es van celebrar la 1a edició de les 24 h d’innovació, patrocinades per Dualiza Bankia

Des del Departament d’Educació, i en col·laboració amb la Fundación Bankia por la Formación Dual, es va organitzar la 1a edició de les 24 hores d’innovació Barcelona,

Aquest esdeveniment va concentrar el millor talent que hi ha als centres de formació professional de tota Catalunya.

Durant 24 hores ens vam reunir a l’espai BItal  a Barcelona, per donar resposta a 24 reptes reals proposats per les empreses.

Trobareu tota la informació al web de l’esdeveniment: www.24hbcn.com

Les 24h d’Innovacióva reunir  200 alumnes de formació professionals dels centres de Catalunya. Dividits en 24 equips, van treballar treballar un repte durant 24 hores seguides, ideant, prototipant i finalment presentant la idea treballada.

Vam comptar amb la xarxa de fabricació digital més gran de la ciutat de Barcelona, els ateneus de fabricació, dotats de la millor tecnologia per poder prototipar les idees que sorgeixin durant les 24h.

L’Escola del Treball va participar amb dos professors coach i un equip de 12 alumnes de diferents cicles formatius.