El passat divendres dia 19 de maig, l’alumnat de l’IFE en Auxiliar en vendes i atenció al públic, van protagonitzar l’acte de clausura de la 29a Mostra de Teatre Escolar, amb la representació de l’obra de teatre de la companyia IFE MAGIC al Teatre Municipal de l’Escorxador de Lleida:

“Navegant la por”⛵🌊.

Una obra dedicada a la gestió d’emocions, les pors i la manera en que hem d’afrontar-les per poder superar-les i seguir endavant.

L’emoció està a flor de pell i és palpable en l’actuació dels artistes davant la presència d’un teatre ple de gom a gom.

Gràcies a @jaumebello @rocarosasala i al Carlos de @ilersisfundacio per la implicació en el projecte, la direcció del mateix, la perseverança, els assajos i, en general, la feina ben feta.

Enhorabona per l’actuació !!