COMERÇ I MÀRQUETING

Alumnes del Cicle Formatiu de Comerç Internacional duen a terme una estada formativa en empreses de Montpellier.

Tres alumnes de 2n. de Comerç Internacional gaudeixen de l’experiència de la mobilitat internacional, realitzant la seva FCT en empreses de la capital de la regió d’Occitània i del departament Hérault.

El projecte està coordinat pel professorat del departament de Comerç i Màrqueting i pel professorat del Lycée Jules Guesde de Montpellier.

El període de mobilitat és de 8 setmanes. Els alumnes realitzen la mobilitat internacional de l’FCT en diferents empreses especialitzades en el sector del comerç d’àmbit internacional a Montpellier.

Aquesta estada està subvencionada per fons europeus dins del programa de Mobilitat Internacional Erasmus + estudis superiors, i té el suport de la xarxa Netinvet, xarxa europea de formació i empreses creada amb l’objectiu de proporcionar als joves oportunitats de mobilitat durant el seu itinerari formatiu.

Dos alumnes van realitzar durant tot el primer trimestre d’aquest curs, el projecte Erasmus + dins de la mobilitat d’estudi. Assistien a les classes de BTS Commerce International al Lycée Jules Guesde de Montpellier i van compartir els seus coneixements i experiències amb els seus companys de classe francesos.

Els projectes de mobilitat internacional tenen com a objectiu que els nostres estudiants es beneficiïn educativament, lingüística, cultural i personal de l’experiència d’aprenentatge realitzada en un altre país europeu.

Les dades de què disposem pel que fa a les mobilitats internacionals, mostren uns resultats molt positius de l’experiència obtinguda pels alumnes que hi han participat durant els darrers cursos. La seva valoració és molt satisfactòria i ens anima a continuar amb molta il·lusió.