L’alumnat de primer i segon del CFGS de Energies Renovables va tenir l’oportunitat d’assistir a un curs de “Mesures Preventives en Treballs en Alçada” de 8 hores de durada, impartit per l’empresa Criteria Recursos Humans, S.L.U. Durant els dies 3 i 10 de març, els alumnes van poder formar-se en aquesta àrea tan important per als professionals del sector de les renovables.

Un dels aspectes més destacats del curs és que els alumnes van poder obtenir un certificat acreditatiu d’aquesta formació. Aquesta acreditació és molt valorada per les empreses del sector i facilita l’accés al mercat laboral immediatament. Això suposa una gran oportunitat per als alumnes, ja que els ajuda a destacar en un mercat altament competitiu.

Volem agrair a l’empresa Criteria Recursos Humans, S.L.U. per la seva professionalitat i dedicació durant el curs. També volem instar a l’alumnat de les següents promocions a seguir aquesta formació, ja que els obrirà portes per accedir al mercat laboral en un sector cada vegada més important per a la societat.

En resum, la formació en mesures preventives en treballs en alçada impartida per Criteria Recursos Humans, S.L.U. va ser una oportunitat única per als alumnes del CFGS de Energies Renovables per adquirir noves habilitats i millorar les seves perspectives professionals en el sector de les renovables.