Actel Imparteix sessió formativa en Agroassegurances per a estudiants del Cicle Formatiu d’Administració i Finances, gestor d’Assegurances
Els estudiants de primer curs del Cicle Formatiu de Grau Superior d’Administració i Finances, amb especialització en gestió d’assegurances, de l’Escola del Treball de Lleida, van experimentar una immersió en el món de les agroassegurances en una sessió formativa organitzada per Actel. L’activitat va oferir als alumnes una oportunitat única per conèixer de prop les característiques fonamentals de les assegurances agràries que es comercialitzen a la zona de Lleida.

José Luis Benedé, actual Director de Negoci d’Assegurances i Jordi Martin, Tècnic d’Assegurances Agràries, van guiar als estudiants a través de presentacions detallades i intercanvis pràctics, destacant les peculiaritats i els desafiaments específics associats a les assegurances agràries locals. L’alumnat va participar activament, plantejant preguntes i interactuant amb els professionals d’Actel per entendre millor com les assegurances poden mitigar els riscos inherents a l’activitat agrícola.

La col·laboració entre l’Escola del Treball de Lleida i Actel demostra un compromís compartit amb l’enfortiment de les habilitats pràctiques dels estudiants i destaca la importància de la formació específica en el sector assegurador obrint noves oportunitats d’aprenentatge per als estudiants i contribuint al desenvolupament sostenible del teixit agrícola de la regió.