L’alumnat del CFGS d’Assistència a la Direcció es submergeix en la inspiració de l’acte organitzat per Princesa de Girona: CongresFest

El CongresFest, que organitza la fundació Princesa de Girona és l’esdeveniment principal del Tour del Talento que aquest any passa per Lleida. Aquest esdeveniment és reconegut pel seu caràcter inspirador i enriquidor, ple de xerrades motivadores, col·loquis enriquidors i música en directe.

El més destacat del CongresFest és la revelació del guanyador o guanyadora del prestigiós Premi Princesa de Girona CreaEmpresa 2024, un reconeixement que celebra la innovació, l’emprenedoria i la creativitat en l’àmbit empresarial i social.

Per a l’alumnat del Cicle Formatiu d’Assistència a la Direcció, aquesta visita va més enllà de la mera observació. Es relaciona estretament amb els mòduls de protocol i organització d’esdeveniments que han estat estudiant diligentment. Aquest esdeveniment els brinda una oportunitat única per a presenciar en viu com s’apliquen els principis del protocol en un context real, així com per a comprendre la complexitat i la logística darrere de l’organització d’un esdeveniment de tal magnitud.A més, durant la seva participació en el CongresFest, l’alumnat va tenir el privilegi de presenciar en directe l’emissió d’un programa de la ràdio Cadena SER, Hoy por hoy d’Àngels Barceló, la qual cosa els va proporcionar una visió encara més profunda de la comunicació en el món actual. Aquest aspecte és crucial per a un assistent a la direcció, ja que la comunicació efectiva és una competència fonamental en el seu rol professional.

Assistir al Princesa de Girona CongresFest no sols els ofereix coneixements pràctics, sinó que també els inspira a aconseguir noves altures en les seves futures carreres professionals. Aquesta experiència enriquidora promet ser un punt d’inflexió en el seu desenvolupament acadèmic i personal, preparant-los per a enfrontar els desafiaments i oportunitats que els esperen en el món laboral.