El dilluns 4 de març , els grups de 1r d’Administració i Finances vam visitar l’empresa TRISON a Barcelona , fundada en 1993 a La Corunya i dedicada a crear solucions de màrqueting sensorial per importants marques de diversos sectors (Massimo Dutti, CaixaBank, Adidas…).

Vam fer una immersió en la seva magnífica sala showroom i ens vam endinsar en el màrqueting dels sentits. Vam testar projectes innovadors per millorar l’experiència dels clients, des de pantalles digitals adaptades a l’arquitectura de les empreses , passant per pantalles intel·ligents , hologrames, fins a la creació dels seus perfums exclusius, obtenint el logotip identificatiu de l’empresa client. Amb aquesta visita vam descobrir la importància de recordar amb els sentits i en especial amb olfacte que ve a ser molt potent com a eina de màrqueting per transmetre el missatge de la marca cap al públic i crear profundes i significatives sensacions.

Seguidament, professors i alumnes d’ administració i finances i d’assegurances, es van traslladar al port de Barcelona, on van ser rebuts pel personal responsable, el qual els va explicar la història i l’evolució del port al llarg dels anys. A més, van tenir l’oportunitat de gaudir d’un recorregut en vaixell, permetent-los observar el port des d’una perspectiva privilegiada, mentre se’ls explicaven les seves característiques, logística i operativitat.