Desafiament de la Paraula: alumnat de CFGS d’administració i finances irrompen en el concurs d’oratòria ‘L’última paraula’

Els alumnes han demostrat el seu talent i habilitats comunicatives en la darrera edició de “L’última paraula”, un concurs d’oratòria que destaca la importància de la comunicació en el desenvolupament professional dels estudiants de Formació Professional (FP).

Una de les categories més concorregudes ha estat el “Micròfon d’Or”, adreçat a equips formats per tres alumnes que presenten els seus projectes d’emprenedoria i/o innovació. Tot i que només un membre de l’equip és reconegut com a millor orador, tots tres participants reben el premi, fomentant així el treball col·laboratiu i la valoració de les habilitats de comunicació en equip.

La participació dels estudiants en aquest concurs no només els ha proporcionat una plataforma per demostrar les seves capacitats comunicatives, sinó que també els ha dotat d’una experiència enriquidora que els serà de gran valor en el seu futur professional, ja sigui com a treballadors per compte d’altri o com a professionals independents o emprenedors. Felicitats a tots els participants per la seva dedicació i esforç en aquesta important competició.