Com a part del Pla d’Impuls de les Llengües Estrangeres en la Formació Professional del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència, l’alumnat del Cicle Formatiu de Grau Superior d’Administració i Finances ha tingut l’oportunitat de participar en un programa d’anglès a Berlín.

La seva estada, no només ha afavorit les seves habilitats lingüístiques sinó que també han tingut la oportunitat de explorar diversos llocs emblemàtics de Berlín. La seva vivència també els ha permès també adquirir coneixements significatius sobre la cultura i la història alemanya.

Val la pena destacar que l’alumnat ha conviscut amb famílies alemanes, i ha viscut de prop l’estil de vida local. En conclusió, aquesta vivència ha resultat altament enriquidora per a tots els participants, ampliant significativament els seus horitzons no només en l’àmbit personal, sinó també des d’una perspectiva professional.