L’alumnat del Cicle Formatiu de Grau Superior d’Administració i Finances en l’àmbit assegurador de l’Institut Escola del Treball de Lleida han tingut l’oportunitat de participar en un programa d’anglès a Berlín, com a part del Pla d’Impuls de les Llengües Estrangeres en la Formació Professional del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.

La seva vivència ha estat enriquidora, ja que han assistit a classes d’anglès i han practicat la llengua, i a més, han adquirit coneixements sobre la cultura i la història alemanya de manera significativa. Durant la seva estada, han explorat diversos llocs emblemàtics de Berlín, com ara el centre de la ciutat, la Porta de Brandenburg, el Monument als Jueus assassinats d’Europa (conegut com el Monument de l’Holocaust), el Reichstag, el Museu Futurium, el Museu Alte Nationalgalerie, el Tiergarten, el camp de Concentració de Sachsenhausen i els mercats de Nadal, entre altres.

A més a més, l’alumnat han tingut l’experiència única de viure amb famílies alemanes i han tingut la oportunitat de conèixer de prop l’estil de vida de la gent local. En resum, aquesta experiència ha estat molt positiva, ampliant els seus horitzons no només lingüísticament, sinó també culturalment.

no images were found