El dilluns 4 de març, l’alumnat de primer de l’IFE en auxiliar en vendes i atenció al públic van presentar el seu segon projecte dut a terme amb metodologia ABP: “Nadal Sostenible”.

El projecte “Nadal Sostenible” va centrar-se en la creació d’una plataforma web destinada a sensibilitzar la població sobre els abusos nadalencs i el malbaratament. Els estudiants van abordar temes clau com el reciclatge responsable, el reaprofitament de sobres alimentàries i el foment de l’exercici físic a totes les edats durant les festes de Nadal.

Amb una presentació dinàmica i interactiva: amb jocs, vídeos creats amb Stop Motion i presentacions, els alumnes van exposar els detalls del seu projecte davant treballadors i voluntaris de El Palet.

Enhorabona per la tasca feta!