Els alumnes Albert Brenuy i Adrian Heredia han participat en un Event Internacional a Rotterdam, juntament amb alumnes de diversos països europeus, aquí l’experiència de l’Albert:

L’estada ha estat inoblidable. El curs consistia a fer un projecte amb un grup en el qual tots érem d’un país diferent, gràcies a això he après a treballar en angles i a relacionar-me amb gent molt diferent i amb opinions variades, sorgint una amistat entre nosaltres. Com ens recalcaven al curs el més important és fer “networking” i això és el que vam fer tant dins del curs com fora en les activitats per la ciutat.
D’aquesta experiència m’emporto molts bons amics i moltes ganes de treballar per torna a repetir una experiència com aquesta.