Age of Empires

La saga Age of Empires és una de les més conegudes i importants dins dels videojocs d’estratègia en temps real.

En l’ETGAMES et proposem una competició amb Age of Empires II, títol que va sortir el 1999 i que està ambientat en l’Edat Mitjana. Si t’agraden els jocs d’estratègia aquest és el teu joc.

Cada partida podrà tenir un màxim de 8 jugadors/es en cada partida. La durada de cada partida es determinarà un cop es tinguin les inscripcions.

A continuació trobareu les regles que regiran el torneig. Aquestes regles son molt elementals i podrien no recollir totes possibles situacions i per això preguem per tal que l’ètica i el sentit comú ens il·luminin.
L’organització pot ampliar, reduir o modificar les següents indicacions si ho considera necessari per garantir el desenvolupament del torneig.

• Configuració del joc

Tots els jugadors/res participaran amb els mateixos ordinadors que seran els que l’organització determini. Donat que el so de l’altaveu estarà desactivat podeu utilitzar cauriculars per escoltar els avisos del joc. També podeu portar el vostre ratolí.

La competició es realitzarà partint d’una configuració del joc idèntica per a totes les persones participants i que incorpora determinades condicions aleatòries.

Les característiques principals d’aquesta configuració son:

• Civilització. Cada jugador triarà una civilització. Diversos jugadors poden tenir la mateixa civilització.
  • Ubicació (tipus de mapa aleatori) en mode “Full Random”
  • Mida del mapa  “Gigantesco”
  • Població 250. Amb la versió del joc de competició, tot i configurar el màxim a 250, la població pot arribar als 1000 habitants per jugador.
  • Mostrar mapa en “Explorado”
  • Edad inicial en “Edad Post-Imperial”
  • Victoria en mode “Estándar”
  • Tecnologies: totes

Partides

Les partides seran d’un màxim de 8 jugadors/es i tindran una durada de 45 minuts (90 en la final). En arribar a aquest temps s’atura la partida i es visualitza la puntuació obtinguda per totes les persones participants.

En cada partida de classificació passaran a la següent ronda les 4 persones amb major puntuació de cada partida.

Estratègies

Pel que fa a les estratègies de joc per parella podeu aplicar l’estil que més us interessi però en cap cas podreu:

• Formar equips o coalicions amb altres jugadors/es de la competició
  • Aplicar trampes
  • Construir Meravelles. Aquest fet és motiu d’expulsió directa del membre de la parella
  •

Si vols pràcticar pel torneig pots baixar-te la versió portable del joc amb la que es farà la competició. Et recomanem que el configuris igual. En cas de no tenir amb qui jugar, sempre pots jugar contra la IA del propi joc.

Accedeix al joc des d’aquest enllaç.

• En aquest torneig podran participar les persones que pertanyin a la comunitat educativa de l’institut Escola del Treball de Lleida amb els següent perfil de la comunitat educativa:
    • Alumnat i exalumnat
    • Professorat (i familiars)
    • Pares i mares
  • L’organització del torneig pot decidir no admetre una persona en la competició per motius disciplinaris o d’altres.
  • El torneig pot admetre un màxim de 32 persones participants agrupades en 16 parelles.
  • L’ordre de recepció de les inscripcions determinarà l’admisió. En cas de rebre més sol·licituds aquestes passaran a formar par de la reserva i, en cas de vacants, podran entrar en la competició respectant l’ordre d’inscripció.
  • Per participar cada parella ha d’omplir i trametre el següent formulari d’inscripció:

Enllaç al formulari

• En cas de no tenir cap parella es pot omplir la inscripció fent constar aquest fet. L’organització crearà grups aleatoris amb les inscripcions individuals que rebi.
  • La no presentació el dia de la competició implicarà l’expulsió del torneig i s’oferirà, per ordre de llista de reserva, la possibilitat d’ocupar aquest lloc a un altre jugador/a.
Escola del Treball