L’alumnat de l’IFE s’ha dirigit a l’Auditori Municipal Enric Granados de la nostra ciutat per veure i escoltar FESTA! Representat per la banda municipal de Lleida. La banda ha realitzat amb molt gust, un homenatge a les orquestres Topolino, Janio Marti, Plateria, Panorama, Atalaia i a moltes altres que han estat icones de la música que es va gaudir a l’envelat. Les orquestres de ball han representat un dels vessants més festius de la música i s’han convertit en grans referents de les festes majors.

En aquesta ocasió, des de la Banda Municipal de Lleida ens ha proposat un recorregut musical des del bolero fins al mambo, passant pel pasdoble i pel tango, i des de la rumba fins al txa-txa-txa. Tot això sense oblidar-nos de gèneres com la bossa nova o la samba.A més, també han recordat alguns temes de les grans Big Bands a l’estil de Glenn Miller. Aquestes grans bandes han estat precisament les que van facilitar la popularització de l’estil swing, convertint-lo en sinònim de música de ball.

Un espectacle ideal per l’alumnat i saber una mica més de la nostra historia popular.

Visca la FESTA!