En arribar aquestes dates i amb la finalització del curs escolar volem celebrar una jornada que, després de tot l’esforç realitzat, mantingui un bon record en la memòria de l’alumnat de la promoció de l’any 2018. Per aquest motiu, voldria convidar-vos, conjuntament amb les vostres famílies, a participar en l’acte acadèmic que tindrà lloc a la Sala d’Actes de l’INS Escola del Treball el proper divendres 1 de juny, en el qual es lliuraran les orles als alumnes que enguany finalitzen els seus estudis post-obligatoris.

Per tal de poder encabir tot l’alumnat, l’acte es realitzarà en dos horaris: a les 19:00 per a l’alumnat de CGFM i a les 20:15 per a l’alumnat de GS. Els padrins de la promoció seran la Rosa Eritja presidenta de la Federació de Comerç de Lleida, per a Grau Mitjà i l’Eloi Baró, cap de RRHH de Sorigué, per a Grau Superior.

Us esperem a tots i totes.

Neus Caufapé, directora.

Escola del Treball