Durant uns mesos l’Escola del Treball ha tutoritzat les pràctiques Erasmus en docència de l’estudiant de la Univ de Bremen, Maria Stuntebeck.
La Maria ha estat donant classes extraescolars d’alemany als alumnes interessats en fer la seva FCT el curs que ve a Alemanya, o que senzillament volen tenir un coneixement bàsic d’una altra llengua extrangera.
A més, ha donat el nivell A2 als alumnes que el curs passat ja van assolir un primer nivell d’alemany i que marxaran al juny a fer les seves pràctiques.
I finalment, ha estat un suport excel.lent per als alumnes d’alemany de Comerç Internacional, amb qui la veiem a la imatge.

La Maria s’ha mostrat molt agraïda amb el tracte rebut per part de l’equip humà de l’Escola del Treball i ha estat molt motivadora amb l’alumnat, a qui ha transmés interés per la cultura alemanya.
Li desitgem molta sort a la Maria i estem molt contents de que hagi gaudit de la seva estada a Lleida.

Montse Caufapé (tutora d’estudiants Erasmus d’Alemanya)