Bomberman 2 200x200

Bomberman

El personatge de Bomberman és un robot que ha de travessar un laberint alhora que evita a diversos enemics. Les portes que condueixen a altres sales del laberint es troben sota roques que Bomberman ha de destruir amb … bombes. Hi ha objectes que poden ajudar a millorar les bombes de Bomberman, com l’habilitat de foc, que millora l’abast de les explosions de les bombes. Bomberman es torna humà quan escapa i arriba a la superfície.

El joc està plantejat en mode torneig de dos jugadors (1 Vs 1). Cada jugador competirà contra un altre al millor de 5 partides. Així, el jugador que arribi a 3 partides jugades passarà a la següent ronda.

L’organització de l’ETGAMES publicarà els jugadors/es que han de competir i l’ordre en que ho faran. La no presentació d’un jugador en el moment de la competició implica la pèrdua del torneig i la eliminació definitiva.

A continuació trobareu les regles que regiran el torneig. Aquestes regles son molt elementals i podrien no recollir totes possibles situacions i per això preguem per tal que l’ètica i el sentit comú ens il·luminin.
L’organització pot ampliar, reduir o modificar les següents indicacions si ho considera necessari per garantir el desenvolupament del torneig.

En general, no es permet desconcentrar, molestar o dificultar el joc d’un participant quan competeix. Cal respectar el joc de tothom.

• Configuració del joc

Tots els jugadors/res participaran amb els mateixos ordinadors que seran els que l’organització determini. Donat que el so de l’altaveu estarà desactivat podeu utilitzar auriculars per escoltar els avisos del joc. També podeu portar el vostre ratolí.

La competició es realitzarà partint d’una configuració del joc idèntica per a totes les persones participants.

Les característiques principals d’aquesta configuració son:

• Un cop arrenqui el joc caldrà seleccionar “BATTLE GAME”.

• En la següent pantalla tria l’opció de la següent captura:

• A continuació tria “SINCLE MATCH”

• Dos jugadors (2PLAYER)

• Configurar a guanyar 3 partides (BATTLE 3) amb durada per partida a 5 minuts (TIME 5:00)

• Tria el jugador.

• Escenari (STAGE)

Torneig

• Serà una competició en format de torneig.
  • És jugarà amb format 1 vs 1 (2 jugadors).
  • Cada partida acaba quan eliminen al contrincant o si es consumeix el temps de joc (5 minuts), qui té millor puntuació.
  • La competició consisteix en ser el millor de 5 partides. El primer jugador que guanya 3 partides guanya el torneig.
  • El guanyador passarà a la següent ronda i el perdedor quedarà desqualificat.
  •

Si vols practicar pel torneig pots baixar-te la versió portable del joc amb la que es farà la competició. Et recomanem que el configuris igual (fes un cop d’ull a l’apartat de les regles). En cas de no tenir amb qui jugar, sempre pots jugar contra la IA del propi joc.

Accedeix al joc des d’aquest enllaç.

1. Entra en la carpeta “Emulador Super Nintendo – Portable”
  2. Baixat l’arxiu zsnew.zip.
  3. Descomprimeix l’arxiu.
  4. Fes click sobre zsnew.exe.
  5. Ves a Load i selecciona el joc Bomberman
  6. A jugar!!
  • En aquest torneig podran participar les persones que pertanyin a la comunitat educativa de l’institut Escola del Treball de Lleida amb els següent perfil de la comunitat educativa:
    • Alumnat i exalumnat
    • Professorat (i familiars)
    • Pares i mares
  • L’organització del torneig pot decidir no admetre una persona en la competició per motius disciplinaris o d’altres.
  • Per participar cada jugador/a ha d’omplir i trametre el següent formulari d’inscripció:

Enllaç al formulari

Escola del Treball