El dia 26 de Gener és el dia Mundial de l’Educació Ambiental, i com cada any des del CFGS Educació i Control Ambiental l’hem volgut celebrar.

Aquest any hem muntat 2 punts d’informació on el nostre alumnat ha estat informant sobre dues de les campanyes de sensibilització que hem realitzat com a projectes del nostre cicle (ABP). L’alumnat de 1r ha informat sobre la problemàtica generada pels artícles d’higiene pesonal i de les opcions més sostenibles que tenim al nostre abast i l’alumnat de 2n ha fet difusió de la campanya de promoció del comerç de proximitat.

Les persones que s’han interessat per aquestes temàtiques participaran en el sorteig de vals de compra per valor de 10 euros en botigues locals amb productes de proximitat i d’un lot  de productes de neteja eco també de proximitat.

Aprofitem per agrair a tothom que hi ha participat el seu suport i interès.