Els alumnes de 2n de laboratori d’Anàlisi i Control de Qualitat visiten la planta de producció de  ceràmiques la Coma a Menàrguens dins el marc de les visites tècniques a les empreses que fan els alumnes en el Projecte 6.

De mans del Jordi i la Eva ens endinsem de forma visual i molt amena en el món de la fabricació de materials ceràmics com ara els totxos  i ens van detallar el procés de producció així com els controls de qualitat que s’efectuen en aquests productes.

Agraïm a l’empresa l’excel·lent atenció rebuda i considerem la visita molt interessant per als nostres alumnes i com diuen “ Una imatge val més que mil paraules” i certament val la pena anar a veure què fan les empreses del nostre territori. 

És la millor experiència per als nostres alumnes ja que en un futur els tocarà fer-ho a ells!