Divendres 21 d’abril, van venir a l’Escola del Treball de Lleida representants d’Endesa i Grupo Cobra per conèixer als alumnes de 1r del CFGS d’Energies Renovables. La Companyia Endesa proporciona serveis de generació, distribució i comercialització d’energia elèctrica i gas natural. Per la seva banda, el Grup Cobra és un líder global en tots els camps relacionats amb l’enginyeria, instal·lació i manteniment industrial d’infraestructures.

L’objectiu d’aquesta visita era que els alumnes coneguessin el tipus de treball que es desenvolupa a ambdues companyies i oferir oportunitats laborals als alumnes, que ara mateix estan acabant el curs i han de començar a treballar en Dual en empreses relacionades amb les Energies Renovables.

Els alumnes van escoltar l’explicació realitzada i alguns ja van demostrar interès en aquest mateix moment en les ofertes laborals ofertes.

Des d’aquí volem agrair al Sr. Fernando Alba d’Endesa i al Sr. Santi Camarasa de Grupo Cobra aquesta iniciativa i assegurar-los que per part de l’Escola del Treball anirem col·laborant estretament amb les 2 empreses.