Orgullosos d’haver pogut participar en la iniciativa “VEUS X l’FPDual”, impulsada per la Fundación Bertelsmann i el Departament d’Educació, amb l’objectiu de contribuir en la detecció d’àrees de millora per a garantir una formació de qualitat.

Naomi Garcia Tenorio, alumna del CFGM d’Activitats Comercials en modalitat Dual de l’INS Escola del Treball de Lleida, ha estat una dels dos portaveus del focus grup d’alumnes dels diferents centres referents en FP de Catalunya.

Aquests, han tingut l’oportunitat de traslladar a la consellera d’Educació de la Generalitat de Catalunya ANNA SIMÓ CASTELLÓ, les conclusions i propostes resultants del taller realitzat fa unes setmanes.

Celebrem el compromís de la conselleria a incloure les valoracions dels joves alumnes en la implantació de la nova llei d’FP Dual.

Podeu accedir a els enregistraments des del següent enllaç: