Els alumnes de 1º curs de Gestió Administrativa d’Àmbit Jurídic, van assistir al judici davant del Tribunal del Jurat Popular, que va celebrar-se del dia 3 al dia 6 d’octubre, a la Sala de lo Penal de l’Audiència Provincial de Lleida.

L’alumnat va poder presenciar el procediment judicial, en el qual hi van intervenir la Magistrada de l’Audiència Provincial de Lleida, – que presidia el judici -, la Fiscal , la Lletrada de l’Administració de Justícia, la defensa de l’acusat i els 9 membres que composen el Jurat Popular, el qual va emetre el veredicte de culpabilitat per unanimitat un cop finalitzat l’acte de judici.

Fruit d’aquesta visita al l’Audiència de Lleida, els nostre alumnat ha tingut l’oportunitat de presenciar una experiència molt enriquidora per assolir els seus coneixements teòrics en l’àmbit judicial.