L’alumnat  de l’Escola del Treball del Cicle d’Activitats Comercials i l’alumnat de l’IFE han participat  en la confecció del mural que decorarà el paviment de la plaça del Clot de les Granotes.

El mural, dissenyat per dos artistes muralistes locals de la cooperativa TransformaREM, en Foxy i en Llukutter  és un projecte participatiu que representarà la història del barri i de l’actiu  moviment veïnal que, als anys 70,  va aconseguir mantenir aquest espai comunitari pel barri. El paviment també acollirà els  jocs infantils que han triat escolars de diversos centres de la ciutat.

L’alumnat de l’Escola del Treball ha conegut la rellevància del moviment veïnal i,  seguint les indicacions directes dels dos artistes,  ha participat  activament en la presa de mesures i  el marcatge previ de la zona, essent conscients que la seva aportació contribuirà a la creació d’un espai emblemàtic pel barri del Clot i Confluències i per la ciutat.