El 27 d’abril, els alumnes del cicle de grau superior d’Administració i Finances i del grau mitjà de Gestió Administrativa van gaudir d’una emocionant sortida a la vibrant ciutat de Barcelona. Aquesta experiència enriquidora els va permetre aprendre de primera mà sobre diferents aspectes relacionats amb la seva formació acadèmica.

La visita va començar amb una fascinant primera part al Port de Barcelona, un lloc emblemàtic de la ciutat. Allà, els alumnes van tenir l’oportunitat de conèixer els diversos molls del port i aprendre sobre la gestió comercial que s’hi desenvolupa. Van poder observar els grans vaixells que arribaven de tot el món, així com les seves operacions logístiques i els processos administratius que envolten aquesta indústria tan important.

Després d’aquesta immersió en el món portuari, els estudiants van gaudir d’un temps de lleure per explorar la ciutat de Barcelona. Van aprofitar per passejar per la famosa Rambla, gaudint de l’ambient animat i de les diferents parades amb productes locals. També van visitar el complex comercial de Maremagnum, on van poder descobrir una àmplia oferta d’oci, botigues i restaurants, i van gaudir de les vistes al mar Mediterrani des de la seva terrassa.

La visita va culminar amb caràcter cultural: el Parlament de Catalunya. Els estudiants van tenir l’oportunitat d’admirar l’arquitectura imponent del parlament i aprendre sobre el sistema polític i legislatiu de la regió. Va ser una oportunitat única per comprendre com es prenen les decisions importants i com es duen a terme les negociacions polítiques en aquesta institució representativa.

Podem confirmar què, aquesta sortida a Barcelona va ser una experiència increïblement profitosa i enriquidora per als estudiants del cicle de grau superior d’Administració i Finances i del grau mitjà de Gestió Administrativa. Van tenir l’oportunitat de connectar amb el món real, veient de prop com funcionen els molts del Port de Barcelona i aprenent sobre la gestió comercial. A més, van poder gaudir de l’encant de la ciutat, passejant per llocs emblemàtics com la Rambla, Maremagnum i la Barceloneta. La visita al Parlament de Catalunya va ser una experiència educativa que els va permetre comprendre millor el sistema polític del país.

Sense cap dubte, aquesta sortida va deixar empremta en els estudiants i els va proporcionar coneixements i experiències valuoses que complementen la seva formació acadèmica. Aquesta és només una mostra del compromís del nostre centre educatiu en proporcionar oportunitats enriquidores als nostres estudiants i preparar-los per al món professional.