Emprenedoria – Informació d’interès a l’alumnat

Informació d’interès per a l’alumnat

Degut a la situació actual, us informem com queden totes les activitats pendents d’Emprenedoria de la nostra Escola.

1. Formació en píndoles per a l’alumnat de 1r curs de GS: les 2 píndoles pendents per impartir es programaran per fer on-line durant el mes de setembre i així l’alumnat podrà acabar aquesta formació que consta de 6 píndoles i obtenir el certificat corresponent.
  2. Certificats en formació emprenedora per a l’alumnat de 2n curs de GS que va acabar la formació i va entregar el carnet emprenedor. Els certificats s’enviaran per correu a l’alumnat un cop el Departament d’Educació i GlobaLleida ens els facin arribar.
  3. L’activitat de job-dating per l’alumnat que finalitza al maig els seus estudis queda suspesa per la situació actual.
  4. Concurs ET-Emprèn per a l’alumnat que ha realitzat algun projecte i vol participar-hi, el termini d’entrega s’aplaça fins al 15 de juny. (podeu fer arribar el vostre projecte a mcarnice@escoladeltreball.cat)

Comissió d’emprenedoria

Escola del Treball