El passat 8 de febrer, en motiu de l’11a setmana de l’Emprenedoria, al claustre de l’Escola del Treball, l’alumnat de 1r, 2n i 3r de l’IFE van entrevistar via online a la Sara Martínez, fisioterapeuta i esportista de Crossfit.

L’alumnat li va fer una sèrie de preguntes sobre el seu dia a dia i de com combinava la seva feina amb l’esport. També, un dels seus interessos va ser preguntar-li com va canviar la seva vida, quan va començar a practicar Crossfit. Després, li van preguntar sobre la seva alimentació i finalment per què va estudiar fisioteràpia.

Ella va contestar a totes les preguntes amb un somriure i amb molta familiaritat, això va fer que l’alumnat es sentís còmode i interactués amb ella en tot moment.

Va explicar tot el seu procés des de petita fins l’actualitat, els seus inicis quan feia ballet, com va superar la seva malaltia i també  alguna anècdota del Crossfit  i de com aquest esport la va ajudar a tirar endavant.

Per acabar, tots els i les alumnes que feien esport es van presentar i van dir quin d’ell practicaven.

L’entrevista va ser molt amena per tothom i ens va donar una lliçó de lluita i superació.

Gràcies per la seva aportació i els seus bons consells!!!