El passat dimarts dia 18 de Març, l’alumnat del CFGS d’Energies Renovables de segon curs va tenir l’oportunitat de visitar el parc eòlic de Sant Antoni de la Granadella. Aquesta sortida va ser organitzada amb l’objectiu d’aprofundir en el coneixement sobre l’energia eòlica, una de les fonts d’energia renovable més importants i sostenibles.

Durant la visita, l’alumnat va poder aprendre sobre el funcionament dels aerogeneradors i les turbines que transformen l’energia del vent en electricitat. A més, va poder observar la magnitud del parc eòlic, que consta de diversos aerogeneradors de gran alçada que s’extenen a través del paisatge.

L’alumnat també va tenir l’oportunitat de parlar amb professionals del sector i resoldre els dubtes que tenien sobre l’energia eòlica i el seu impacte ambiental. A més, va poder comprendre la importància de l’energia renovable com a font d’energia neta i sostenible per a la lluita contra el canvi climàtic.

En resum, la sortida al parc eòlic de Sant Antoni de la Granadella va ser una experiència molt enriquidora per l’alumnat, que va poder aprendre de primera mà sobre l’energia eòlica i la seva aplicació pràctica de les tasques i informació desenvolupada a l’escola.