Lleida, 22 de febrer de 2024 – El Cicle Formatiu de Grau Superior d’Energies Renovables de l’Escola del Treball, centre de la xarxa estatal de centres d’excel·lència en el sector de les energies  renovables, ha celebrat la presentació del 7è projecte, titulat “Electrificació d’un sistema pseudo-industrial mitjançant petita eòlica”. L’esdeveniment va comptar amb la presència destacada de l’empresa líder Red Elèctrica Espanyola (REE), representada pel Sr. Héctor Hernández.

L’estudiantat de 2n del cicle formatiu van presentar un projecte innovador i ambiciós que destaca per la seva aplicació pràctica en l’ús de l’energia eòlica per a electrificar un sistemes reals. La presentació va permetre demostrar el coneixement tècnic i el compromís amb les energies renovables i la sostenibilitat.

El Sr. Héctor Hernández, en representació de REE, va elogiar l’esforç i la creativitat dels estudiants, destacant la importància de la col·laboració entre el món acadèmic i el sector empresarial per a impulsar la innovació i el desenvolupament tecnològic.

L’exposició va ser una oportunitat valuosa per als estudiants de compartir els seus coneixements i experiències amb professionals de la indústria, i per als representants de REE de conèixer de prop el talent emergent en el camp de les energies renovables.

Des de l’Escola del Treball, es destaca la importància d’aquest tipus d’esdeveniments per a enriquir l’experiència educativa dels estudiants i fomentar la seva integració en el món laboral. L’èxit d’aquesta exposició és un testimoni del compromís del centre amb la formació de professionals capacitats per afrontar els reptes del futur en el camp de les energies renovables. Així mateix, consolida el model de CAR (Cicle d’Alt Rendiment) dels cicles que treballen amb metodologia ABP de forma integral.

Per a més informació sobre les activitats i projectes del Cicle Formatiu de Grau Superior d’Energies Renovables de l’Escola del Treball, us convidem a visitar el nostre web oficial.