El passat dimecres 9 de Novembre l´alumnat de 1er curs d´Energies Renovables de l´Escola del Treball es va estrenar amb la presentació de projectes, que durà a terme al llarg de tot el cicle.

En aquesta primera ocasió el projecte va consistir en l´electrificació d´un habitatge, que van exposar de forma individual davant els companys, l´equip educatiu i el professional Alexi Falcó de la empresa GE+ Solucions energètiques

D´ara endavant la resta de projectes del curs es duran a terme en modalitat grupal, per fomentar la metodologia col·laborativa dintre del Aprenentatge Basat en Projectes en que es fonamenta aquest cicle.

L´equip educatiu va agrair a l´Aleix Falcó per l´esforç de venir i assessorar tècnicament al alumnat i va felicitar a l’alumnat per l’esforç realitzat, ja que la gran majoria de les presentacions van tenir un alt nivell tècnic, com podeu veure en aquest vídeo. No us ho perdeu!