El passat  5 de maig l’alumnat de 1r d’IFE  i l’alumnat de 1r del CFGS d’Educació i Control Ambiental (ECA) van instal·lar  conjuntament un espantaocells, el “Sr. Pastanaga”, a l’hort escolar del col·legi Països catalans.

Els/les alumnes del CFGS, dins del seu Projecte Hort Escolar i dins les activitats d’educació ambiental impartides a l’alumnat de 1r d’IFE, els van encarregar la construcció d’un espantaocells que es va realitzar dins el Mòdul Professional 8 de l’IFE referit a processos amb un objectiu final de producció.
Els nens i nenes de l’escola van rebre molt efusivament el nou membre i l’alumnat de l’IFE va gaudir collint productes i aprenent aspectes de l’hort de la mà dels companys i companyes d’ECA.

Una experiència ben valuosa pels infants de l’escola i per l’alumnat de l’ET!