El divendres dia 4 de juny els alumnes de l’IFE d’Auxiliar en vendes i atenció al públic de l’Institut Escola del Treball de Lleida vam realitzar l’excursió de final de curs 🚂.

Vam visitar el Centre d’interpretació de l’Or de Balaguer on ens vam sentir autèntics buscadors d’or 🕵️ gràcies a la Carme i vam tenir l’oportunitat de fer una ruta🚶 per Balaguer coneixent la ciutat de la mà del Guillem als quals volem mostrar el nostre agraïment des d’aquí.

Així doncs, vam poder gaudir tots plegats de Balaguer i la seva preciosa muralla, el Castell Formós, visitar el Sant Crist i la plaça mercadal, entre d’altres, a banda de passejar per gran part de la ciutat.

A tot això, ens va encantar l’experiència de pujar amb tren, nova per varis, per completar un dia i una sortida fantàstica!!

Fins la propera!