El passat 14 de novembre l’alumnat del CFGS d’Energies Renovables de 2n ha realitzat l’exposició dels projectes realitzats en equips consistents en caracteritzar els recursos eòlics d’una nau industrial o pseudo-industrial (casa de colònies, granja o explotació agrària)  seleccionada per cada equip d’alumnes.

Aquest seté projecte del cicle ha estat desenvolupat per 7 equips d’alumnes que han presentat les diferents solucions desenvolupades.

Les exposicions s’han realitzat davant l’equip docent del cicle i un professional de l’empresa Red Elèctrica de España.

El CFGS d’Energies Renovables és un cicle en modalitat CAR ( Cicle d’Alt Rendiment) que es desenvolupa íntegrament per projectes. Durant el 1r curs l’alumnat ha desenvolupat 6 projectes i aquest projecte és el primer que han desenvolupat a 2n.

L’empresa ha valorat molt positivament les presentacions realitzades i hem aprofitat per parlar de quina és la tendència del sector i quines competències tècniques i transversals valoren més.