Dins del marc de la Setmana de la Fusta de Catalunya 2020, el departament de fusta i moble i la biblioteca us presentem una exposició de mobles fets pels alumnes i una selecció del fons bibliogràfic sobre fusta i moble.

La Setmana de la Fusta és l’esdeveniment més important del món de la fusta i el moble, i de tot el seu entorn (bosc, arquitectura, hàbitat, disseny, eines i maquinària, utillatge, comunicació, empreses relacionades i subministradores, etc.).

L’any 2014 es va celebrar per primera vegada aquest projecte tan ambiciós que serviria de paraigua per a un gran nombre d’activitats relacionades amb la fusta, el moble i l’hàbitat.

La Setmana de la Fusta és un esdeveniment organitzat pel Gremi de Fusters i Ebenistes de Barcelona  en col·laboració amb la Confederació Catalana de la Fusta.

Els temes de l’edició del 2020, la setena, són:

• Difusió dels usos i propietats de la fusta a tots nivells (educatiu, professional, d’investigació).
  • Connexió del sector i dels seus integrants.
  • Modernització a nivell productiu i de coneixements.
  • Promoció del sector a nivell d’escoles per garantir el futur del sector i potenciar l’ús de la fusta en obres i projectes innovadors.

Us recordem que a la biblioteca teniu a la vostra disposició un ampli fons bibliogràfic sobre fusta i moble.