L’alumnat de 1r d’IFE  va comptar  el passat divendres dia 24 de febrer amb la xerrada impartida per la  Núria Gabernet, professional del Col·legi de Fisioterapeutes de Catalunya.  La xerrada s’inclou en el programa d’Educació per a la Salut als centres educatius i pretén transmetre la importància d’adquirir uns hàbits de vida saludables per a la prevenció de lesions i patologies musculoesquelètiques.

L’activitat es va dur a terme dins el Mòdul Professional 1 de Vida saludable i cura d’un/a mateix/a i va ser molt ben acollida per l’alumnat qui, de la mà de la Núria  i d’una forma pràctica, va poder conèixer els efectes de conductes sedentàries comuns com per exemple passar excessives estones d’inactivitat  usant dispositius mòbils.

A través d’una explicació amena i d’activitats pràctiques la Núria mostrà la importància de la pràctica de l’exercici físic i de la correcció postural.